A fabbrica di batterie di Yiwei Lithium Energy in Ungheria hà acquistatu cù successu un terrenu è investirà 1 miliardo di euro per furnisce BMW

A sera di u 9 di maghju, Huizhou Yiwei Lithium Energy Co., Ltd. (in seguitu chjamatu "Yiwei Lithium Energy") hà annunziatu chì a so filiale di proprietà EVE Power Hungary Korla ́ Bolt Felelo ̋ Sse ́ Gu ̋ Ta ́ Rsasa ́ G (in seguitu chjamatu "Yiwei Hungary") hà firmatu un accordu di compra di terreni cù u venditore per cumprà a terra di u venditore situata in a zona industriale nord-occidentale di Debrecen, Ungheria, per a produzzione di batterie cilindriche.
Sicondu e dichjarazioni di i dui partiti, a terra hè stata arregistrata à l'uffiziu di u registru di a terra, cù una superficie di 45 ettari.U prezzu di l'acquistu di a terra accunsentutu da e duie parti hè di 22,5 euro per metru quadru più l'imposta nantu à u valore aghjuntu.Basatu nantu à a superficia tutale di a terra, u prezzu di compra hè 12,8588 milioni d'euros.
Inoltre, secondu a Reuters, u Ministru di l'Affari Esteri ungherese Peter Szijjarto hà annunziatu u 9 di maghju chì a fabbrica di batterie di Yiwei Lithium in Debrecen hà da invistisce 1 miliardi d'euros (circa 1,1 miliardi di dollari americani) per pruduce grandi batterie cilindriche chì seranu furnite à e vitture BMW.Inoltre, in un video publicatu nantu à u so contu Facebook, Siyardo hà dichjaratu chì u guvernu ungherese furnisce un sussidiu di 14 miliardi di forint ungherese (circa 37,66 milioni d'euros) per l'investimentu di Yiwei Lithium Energy.
Tuttavia, da u mumentu di a publicazione di stu articulu, Yiwei Lithium Energy ùn hà ancu furnitu una risposta à u reporter da Pengpai News in quantu à u tempu specificu quandu a fabbrica principia a custruzzione.
U 29 di marzu di u 2022, EVE Hungary è a so filiale, Debreceni Ingatlanfejleszto, di u guvernu di Debrecen (Debrecen), Ungheria ̋ Korla ́ Bolt Felelo ̋ Sse ́ Gu ̋ Ta ́ Rsasa ́ G hà firmatu una lettera d'intenzione di cumprà terreni, è a cumpagnia intende cumprà a pruprietà di destinazione da u vinditore è stabilisce una pianta di fabricazione di batterie d'energia in Ungheria.
Yiwei Lithium Energy hà dichjaratu chì sta transazzione risponderà in modu efficace à i bisogni futuri di sviluppu di a cumpagnia per a terra di produzzione, espansione ancu a capacità di a cumpagnia di batterie di almacenamento di energia, è cunsulidà continuamente è rinfurzà l'influenza di a cumpagnia, a cumpetitività cumpleta è u livellu d'internazionalizazione in a nova industria energetica.Hè una misura impurtante per a cumpagnia di migliurà u so layout industriale glubale, chì hè in linea cù a strategia di sviluppu di a cumpagnia è l'interessi di tutti l'azionisti.
L'annunziu dichjara chì secondu e disposizioni pertinenti di i Statuti di a Cumpagnia è u Sistema di Gestione di l'Investimenti Esterni di a Cumpagnia, l'ammontu implicatu in questa transazzione hè in l'autorità di appruvazioni di u presidente è ùn deve micca esse presentatu à u Cunsigliu di Amministrazione di a Cumpagnia. o l'Assemblea di l'Azionisti per rivisione.In ogni casu, l'acquistu di i diritti d'usu di a terra sta volta hè sempre bisognu di a cooperazione di tutti i partiti per trattà e prucedure di seguitu, è ci hè un certu gradu di incertezza in u prucessu di implementazione sussegwenti è u tempu di cumpiimentu.
L'acquistu di terra di Yiwei Lithium in Ungheria marca un passu cruciale in u so prucessu di espansione d'oltremare, è a fabbrica di batterie ungherese diventerà ancu a prima fabbrica di batterie di a cumpagnia custruita in Europa.
U fornimentu di bateria à BMW ùn hè micca surprisante ancu.U 9 ​​di settembre di l'annu passatu, u Gruppu BMW tedescu hà annunziatu chì hà da aduprà grandi batterie cilindriche cù un diametru standard di 46 mm in i mudelli di "nova generazione" chì partenu da 2025. A nova tecnulugia di bateria hà da migliurà significativamente a densità di l'energia, a resistenza è a velocità di carica. , mentri ancu riducendu l'impronta di carbonu in u prucessu di fabricazione di batterie

1_021_03 - 副本


Tempu di Postu: Jan-04-2024