U mercatu di batterie d'energia hè cumplettamente liberalizatu: l'imprese lucali facenu a cumpetizione straniera

"U lupu in l'industria di e batterie di energia hè ghjuntu".Ricertamenti, un catalogu regularmente publicatu da u Ministeru di l'Industria è a Tecnulugia di l'Infurmazione hà fattu l'industria suspiru cù emuzione.

Sicondu u "Catalogue of Recommended Models for the Promotion and Application of New Energy Vehicles (11th Batch in 2019)", i veiculi d'energia novi equipati di batterie d'investimenti stranieri riceveranu sussidi in Cina per a prima volta.Questu significa chì dopu à l'abolizione di a "lista bianca" di a bateria in u ghjugnu di questu annu, u mercatu di batterie di China Dynamics (600482, Stock Bar) hà ufficialmente apertu à l'investimentu straneru.

Ci hè un totale di 26 vitture di passageru in i mudelli cunsigliati annunziati sta volta, cumprese 22 veiculi elettrici puri, cumprese a berlina elettrica pura Tesla chì serà prodotta in Cina.Attualmente, ùn hè micca chjaru quale serà u fornitore di batterie di Tesla dopu chì hè pruduttu in Cina.Tuttavia, dopu avè intrutu in u catalogu di sussidi, i mudelli pertinenti più prubabilmente riceveranu sussidi.In più di Tesla, i marchi straneri Mercedes-Benz è Toyota anu ancu intrutu in a lista cunsigliata.

In l'ultimi anni, i sussidi di a Cina per i veiculi d'energia novi sò stati strettamente ligati à i pruduttori di batterie di putenza selezziunati.U trasportu di batterie prudutte da cumpagnie "whitelist" di batterie è entra in u catalogu cunsigliatu sopra hè u primu passu per ottene sussidi.Dunque, in l'ultimi anni, i veiculi d'energia nova impurtati, principarmenti Tesla, ùn sò micca stati sussidiati.L'imprese domestiche di i veiculi di l'energia nova è l'imprese di batterie d'energia anu ancu avutu un "periodu di finestra" di sviluppu rapidu per parechji anni.

Tuttavia, a vera maturità di l'industria ùn pò esse separata da a prova di u mercatu.Cume a vendita è a pruprietà di i veiculi d'energia nova cresce gradualmente, i dipartimenti pertinenti guidanu ancu u sviluppu di l'industria da a pulitica guidata à u mercatu.Da una banda, i sussidi per i veiculi di l'energia nova sò stati ridotti annu per annu è seranu ritirati cumplettamente da u mercatu à a fine di u 2020. Per d 'altra banda, a "lista bianca" di batterie di putere hè ancu annunziatu per esse abulita in u 2020. a fini di ghjugnu di questu annu.

Ovviamente, prima chì i sussidi sò ritirati cumplettamente, a nova industria di i veiculi energetichi di a Cina hà da affruntà prima a cumpetizione di i contraparti stranieri, è l'industria di e batterie di l'energia ne subirà u peghju.

Liberalizazione cumpleta di e batterie investite straneri

A ghjudicà da l'ultimu catalogu publicatu, i novi mudelli energetichi di marche straniere cum'è Tesla, Mercedes-Benz è Toyota sò entrati in a sequenza di sussidi.Frà elli, Tesla hà dichjaratu duie versioni di i mudelli intruti in u catalogu, chì currispondenu à e diverse densità di energia di u sistema di batterie è intervalli di crociera.

Perchè ci hè una tale differenza in u listessu mudellu Tesla?Questu pò esse in parte ligatu à u fattu chì Tesla hà sceltu più di un fornitore.Dapoi u principiu di questu annu, Tesla hè stata esposta à avè righjuntu accordi "non-esclusivi" cù una quantità di cumpagnie di batterie di energia.I miri di "scandalu" includenu CATL (300750, Stock Bar), LG Chem, etc.

I fornitori di batterie di Tesla sò sempre stati cunfusi.Un rapportu da u Dipartimentu di Ricerca di a Branca di Applicazioni di Batteria di Potenza di Battery China.com hà indicatu chì i mudelli Tesla scelti in u catalogu cunsigliatu sò dotati di "batterie ternarie prodotte da Tesla (Shanghai)."

Tesla hà daveru pruduciutu i so propri moduli di batterie, ma chì furnisce e cellule?Un observatore à longu andà di Tesla analizò un ghjurnalista da u 21st Century Business Herald chì u mutivu perchè u mudellu hà duie densità d'energia hè perchè hè equipatu di cellule di bateria (vale à dì, cellule) da Panasonic è LG Chem.

"Questa hè a prima volta chì un mudellu equipatu di celle di batterie straniere hè intrutu in u catalogu di sussidi".A persona hà signalatu chì in più di Tesla, dui vitture da Beijing Benz è GAC Toyota anu ancu intrutu in u catalogu di sussidi, è nè di elli sò furnuti cù batterie domestiche.

Tesla ùn hà micca rispostu à e cellule di batterie di a cumpagnia specifica chì usa, ma dapoi l'abulizione di a "lista bianca" di a bateria di putenza, hè solu una questione di tempu chì e batterie prodotte da cumpagnie finanziate da stranieri è vitture furnute cù queste batterie entreranu in u. catalogu di suvvenzioni.

In marzu di u 2015, u Ministeru di l'Industria è a Tecnulugia di l'Infurmazione hà publicatu "Specificazioni di l'Industria di Batterie di l'Automotive Power", chì aduprà batterie prodotte da cumpagnie appruvate cum'è una cundizione basica per ottene sussidi di i veiculi energetichi novi.Da tandu, u Ministeru di l'Industria è a Tecnulugia di l'Infurmazione hà liberatu successivamente quattru batch di cataloghi d'impresa di produzzione di batterie di energia (vale à dì, "Batterie White Power").Lista"), custruendu un "muru" per l'industria di e batterie di energia in Cina.

L'infurmazione mostra chì i pruduttori di batterie 57 selezziunati sò tutti l'imprese lucali, è i pruduttori di batterie giapponesi è coreani, cum'è Panasonic, Samsung è LG Chem, chì sò stati utilizati prima da SAIC, Changan, Chery è altre cumpagnie di vittura ùn sò micca inclusi.Perchè sò ligati à i sussidi, sti cumpagnie di batterie finanziate da stranieri ponu solu ritirassi temporaneamente da u mercatu cinese.

In ogni casu, a "lista bianca" hè stata longa fora di cuntattu cù u sviluppu di l'industria.Un ghjurnalistu di u 21st Century Business Herald hà amparatu prima chì in u funziunamentu attuale, l'implementazione di a "lista bianca" ùn hè micca cusì stretta, è certi mudelli chì ùn utilizanu batterie "necessarii" anu ancu intrutu in u catalogu di prudutti di u Ministeru di l'Industria. è Tecnulugia di l'infurmazione.À u stessu tempu, cù a cuncentrazione di u mercatu, In ogni casu, alcune cumpagnie nantu à a "lista bianca" anu riduciutu u so affari o ancu fallutu.

L'analisti di l'industria crede chì l'annullamentu di a "lista bianca" di e batterie è l'apertura di u mercatu di batterie di energia à l'investimentu straneru hè un passu chjave per i novi veiculi energetichi di a Cina per passà da a pulitica guidata à u mercatu.Solu quandu e cumpagnie più putenti entranu in u mercatu, a capacità di produzzione pò esse aumentata più rapidamente.È per riduce i costi è ottene u veru sviluppu di i veiculi d'energia nova.

A cummercializazione hè a tendenza generale.In più di a liberalizazione di a "lista bianca", a diminuzione graduale di i subsidii hè una misura diretta per prumove a marketizazione di l'industria.L'annunziata recentemente "New Energy Vehicle Industry Development Plan (2021-2035)" (progettu per i cumenti) dichjara ancu chjaramente chì hè necessariu di prumove l'ottimisazione è a riurganizazione di e cumpagnie di batterie di energia è aumentà a cuncentrazione di l'industria.

A riduzione di i costi hè chjave

Cù u sustegnu è l'incuragimentu di e pulitiche di l'industria, una quantità di cumpagnie di batterie d'energia domestica anu cresciutu rapidamente in l'ultimi anni, cumprese CATL, BYD (002594, Stock Bar), Guoxuan Hi-Tech (002074, Stock Bar), etc., cumpresu Fuli. , chì pocu tempu hè sbarcatu nantu à u Cunsigliu di l'Innuvazione di Scienza è Tecnulugia.Tecnulugia energetica.À mezu à elli, CATL hè diventatu u "suverlord" in l'industria.L'ultimi dati mostranu chì in i primi trè trimestri di questu annu, a quota di u mercatu domesticu di CATL hè aumentata à 51%.

Sutta a tendenza di liberalizazione graduali di u mercatu, e cumpagnie di batterie di energia finanziate da stranieri anu ancu fattu arrangiamenti in Cina.In 2018, LG Chem hà lanciatu un prughjettu d'investimentu di batterie d'energia in Nanjing, è Panasonic hà ancu pensatu di fabricà specificamente batterie per i veiculi elettrici in a so fabbrica di Dalian.

Vale a pena nutà chì i fornitori di batterie domestiche di Tesla, Panasonic è LG Chem, sò tramindui u scopu di i rumuri populari.Frà elli, Panasonic hè u cumpagnu "familiare" di Tesla, è i Tesla di fabbricazione americanu sò furniti da Panasonic.

L'"indecisione" è a "preparazione" di Tesla riflettenu in una certa misura a feroce cumpetizione in l'industria di e batterie di energia.In quantu à e marche lucali chì anu sviluppatu rapidamente in u mercatu cinese per parechji anni, ponu affruntà a cumpetizione di e marche straniere sta volta?

Una persona vicinu à l'industria di e batterie di l'energia hà dettu à un ghjurnalista da u 21st Century Business Herald chì i vantaghji competitivi di e batterie di putenza d'investimentu stranieri sò principalmente tecnulugia è cuntrollu di i costi, chì anu furmatu certi "barrieri" in u mercatu.Pigliendu Panasonic cum'è un esempiu, certi analisti di l'industria hà rimarcatu chì ancu s'ellu pruduce ancu batterie di lithium ternary, Panasonic usa una proporzione sfarente di materie prime, chì ponu aumentà a densità di energia mentre riduce i costi.

Tuttavia, in l'ultimi anni di sviluppu, cù l'aumentu di a scala, u costu di e batterie di l'energia domestica hè ancu diminuitu annu per annu.Pigliendu CATL cum'è un esempiu, u prezzu di u so sistema di batterie d'energia era 2,27 yuan / Wh in 2015, è hè cascatu à 1,16 yuan / Wh in 2018, cù una calata media annuale composta di circa 20%.

E cumpagnie di batterie di l'energia domestica anu ancu fattu assai tentativi di riduce i costi.Per esempiu, tramindui BYD è CATL sviluppanu a tecnulugia CTP (CelltoPack, pacchettu di batterie di energia senza moduli), chì cercanu di migliurà u rendiment di a batteria cun un disignu internu di pacchettu di batteria più simplificatu.Cumpagnia cum'è Yiwei Lithium Energy (300014, Stock Bar) sò ancu rappurtati in i rapporti annuali Zhong hà dettu chì u livellu di l'automatizazione di a linea di produzzione deve esse migliuratu per aumentà a rata di rendiment è riduce i costi.

A tecnulugia CTP hà sempre parechje difficultà per superà, ma e nutizie recenti mostranu chì i pacchetti di batterie CTP di CATL sò entrati in u stadiu di a produzzione cummerciale in batch.In a cerimonia di firma di u 6 dicembre per approfondisce a cooperazione strategica trà CATL è BAIC New Energy, Zeng Yuqun, presidente di CATL, hà dettu: "A tecnulugia CTP coprerà tutti i mudelli mainstream esistenti è futuri di BAIC New Energy".

Migliurà i livelli tecnichi è riduce i costi sò i metudi chjave.L'imprese cinesi di batterie di putenza rapprisentate da CATL anu da fà una vera "rivista" di u mercatu.


Tempu di post: 18-novembre-2023