ESG: Crisi di l'Energia Globale: Un Paragone Transfruntier

L'Agenzia Internaziunale di l'Energia hà dettu chì u mondu hà affruntatu a so prima "vera crisa energetica globale" per via di l'invasione di l'Ucraina da a Russia è e restrizioni successive à l'approvvigionamentu di gasu russu.Eccu cumu u Regnu Unitu, a Germania, a Francia è i Stati Uniti anu reagitu à a crisa.
In u 2008, u Regnu Unitu hè diventatu u primu paese di u G7 à firmà in lege u so impegnu à emissioni nete di gasi serra zero da u 2050. Mentre u Regnu Unitu hè sempri perseguite riforme legislative per incentivate u settore immubiliare per riduce l'emissioni di carbonu, l'emergenza di a sicurità energetica. A crisa di u 2022 hà dimustratu chì queste riforme anu bisognu à esse accelerate.
In risposta à l'aumentu di i prezzi di l'energia, u guvernu di u Regnu Unitu hà passatu l'Attu di i Prezzi di l'Energia 2022 in uttrovi 2022, chì hà u scopu di furnisce un supportu di i costi di l'energia per e famiglie è l'imprese è prutegge da a volatilità di i prezzi di u gasu crescente.L'Energy Bill Assistance Scheme, chì offre à l'imprese sconti nantu à i prezzi di l'energia per sei mesi, serà rimpiazzatu da un novu Energy Bill Rebate Scheme per l'imprese, carità è organizzazioni di u settore publicu chì hà iniziatu in aprile di questu annu.
In u Regnu Unitu, vedemu ancu una vera spinta versu a generazione d'electricità bassu di carbonu da e rinnovabili è l'energia nucleare.
U guvernu di u Regnu Unitu hà prumessu di riduce a dependenza di u Regnu Unitu da i combustibili fossili cù l'obiettivu di decarbonizà u sistema di l'electricità di u Regnu Unitu da 2035. In ghjennaghju di questu annu, leasing sò stati firmati per un prughjettu di u ventu offshore chì puderia furnisce finu à 8 GW di energia eolica offshore. - abbastanza per alimentà finu à sette milioni di case in u Regnu Unitu.
A priorità di e rinnovabili hè in l'agenda postu chì ci sò segni chì e novi caldaie di gas in casa ponu esse eliminate gradualmente è i prucessi sò in corso per utilizà l'idrogenu cum'è fonte d'energia alternativa.
In più di a manera chì l'energia hè furnita in l'ambiente custruitu, i sforzi continui sò fatti per migliurà l'efficienza energetica di l'edificazioni, è questu annu ci saranu cambiamenti à i Norme Minimu di Efficienza Energetica.L'annu passatu avemu vistu ancu una rivisione assai necessaria di cume u carboniu hè misuratu in e qualificazioni di certificati energetichi di l'edificazione per cuntà a cuntribuzione aumentata di e rinnovabili à a generazione di l'electricità (ancu se l'usu di gasu in l'edificazioni puderia avà significà valutazioni più basse).
Ci sò ancu pruposte per cambià u modu di monitorizazione di l'efficienza energetica in i grandi edifici cummerciale (in attesa di u risultatu di e cunsultazioni di u guvernu nantu à questu) è per mudificà i codici di custruzzione di l'annu passatu per permette di installà più punti di carica di i veiculi elettrici in u sviluppu.Quessi sò solu unipochi di i cambiamenti chì sò accaduti, ma mostranu chì u prugressu hè fattu in spazii largu.
A crisa energetica face chjaramente a pressione nantu à l'imprese, è in più di i cambiamenti legislativi citati, certi imprese anu ancu decisu di riduce l'ore di funziunamentu per riduce u so cunsumu d'energia.Videmu ancu l'imprese chì piglianu passi pratichi, cum'è calà a temperatura per sminuì i costi di riscaldamentu è cercanu spazii più efficienti di l'energia quandu cunsiderà a traslocazione.
In settembre 2022, u Guvernu di u Regnu Unitu hà cumandatu una revisione indipendente chjamata "Mission Zero" per cunsiderà cumu u Regnu Unitu pò risponde megliu à i so impegni netti zero in vista di a crisa energetica globale.
Questa rivisione hà per scopu di identificà obiettivi accessibili, efficaci è amichevuli di l'affari per a strategia Net Zero di u Regnu Unitu è ​​mostra chì a strada hè chjara.Un zero pulito determina esplicitamente e regule è e decisioni pulitiche nantu à a buttrega.
In l'ultimi anni, l'industria immubiliare tedesca hà affruntatu sfide significative da una banda per via di e misure Covid-19 è da l'altra parte per via di a crisa energetica.
Mentre l'industria hà fattu passi in l'efficienza energetica in l'ultimi anni attraversu a mudernizazione durabile è l'investimentu in tecnulugii di custruzzione verde, u sustegnu di u guvernu hà ancu ghjucatu un rolu vitale per affruntà a crisa.
Prima, u guvernu tedescu hà aduttatu un pianu di contingenza in trè fasi per l'approvvigionamentu di gas naturale.Questu mostra in quale misura a sicurità di l'approvvigionamentu pò esse mantinuta in diverse tappe critiche.U statu hà u dirittu di intervene per assicurà l'approvvigionamentu di gas à certi cunsumatori prutetti cum'è l'uspitali, a polizia o i cunsumatori domestici.
Siconda, in quantu à l'alimentazione elettrica, a pussibilità di i cosiddetti "blackouts" hè avà discututu.In u casu di una situazione prevedibile in a reta, quandu più energia hè cunsumata chè generata, i TSO prima di tuttu recurrenu à utilizà e riserve esistenti di e centrali energetiche.Se questu ùn hè micca abbastanza, i chjusi pruvisorii è pre-pianificati seranu cunsiderati in casi estremi.
E precautions descritte sopra ponenu prublemi evidenti per l'industria immubiliare.Tuttavia, ci sò ancu prugrammi chì anu dimustratu risultati misurabili, risultatu in un risparmiu di più di 10% in electricità è più di 30% in gas naturale.
A regulazione di u guvernu tedescu nantu à u risparmiu d'energia stabilisce u quadru di basa per questu.Sottu à sti regulamenti, i pruprietarii anu da ottimisà i sistemi di riscaldamentu di gas in i so edifici è cunducenu ispezioni di riscaldamentu estensivi.Inoltre, i pruprietarii è l'inquilini duveranu minimizzà l'operazione di i sistemi di publicità esterna è l'equipaggiu d'illuminazione, assicuratevi chì l'uffiziu hè illuminatu solu durante l'ora di travagliu, è riduce a temperatura in u locu à i valori permessi da a lege.
Inoltre, hè pruibitu di mantene e porte di i magazzini aperte tuttu u tempu per riduce l'influssu di l'aria esterna.Parechje magazzini anu riduciutu volontariamente l'ore di apertura per rispettà i regulamenti.
Inoltre, u guvernu intende risponde à a crisa calendu i prezzi à partesi di questu mese.Questu reduce i prezzi di u gasu è di l'electricità à una certa quantità fissa.In ogni casu, per mantene un incitamentu à utilizà menu energia, i cunsumatori pagaranu prima i prezzi più alti, è solu allora seranu sussidiati.Inoltre, e centrali nucleari chì duveranu esse chjusu avà cuntinueghjanu à operare finu à aprile 2023, assicurendu cusì l'alimentazione elettrica.
In l'attuale crisa energetica, a Francia hà focu annantu à educà l'imprese è e famiglie nantu à cumu riduce u cunsumu di l'electricità è di u gasu.U guvernu francese hà urdinatu à u paese per esse più attenti à cumu è quandu usa l'energia per evità i tagli di gas o elettricità.
Invece di impone limiti reali è ubligatori à u cunsumu d'energia da l'imprese è e famiglie, u guvernu cerca di aiutà à aduprà l'energia in modu più intelligente è à costu più bassu, riducendu i costi di l'energia.
U guvernu francese furnisce dinò una certa assistenza finanziaria, soprattuttu à e piccule imprese, chì si estende ancu à l'imprese cù un grande cunsumu energeticu.
Qualchi aiutu hè statu ancu datu à e famiglie francesi per aiutà e persone à pagà i so bollette di l'electricità - ogni famiglia in un certu intervallu di ingressu riceve automaticamente sta assistenza.Per esempiu, l'assistenza supplementaria hè stata furnita à quelli chì anu bisognu di una vittura per u travagliu.
In generale, u guvernu francese ùn hà micca pigliatu una nova pusizione particularmente forte nantu à a crisa energetica, postu chì diverse lege sò state passate per migliurà l'efficienza energetica di l'edificazioni.Questu include una pruibizione di l'occupazione futura di l'edificazioni da l'inquilini s'ellu ùn risponde micca à una certa classificazione energetica.
A crisa energetica ùn hè micca solu un prublema per u guvernu francese, ma ancu per l'imprese, soprattuttu data l'impurtanza crescente di l'ugettivi ESG chì si stabiliscenu per elli.In Francia, l'imprese cercanu di truvà modi per aumentà l'efficienza energetica (è a prufittuità), ma sò sempre disposti à taglià u cunsumu di l'energia ancu s'ellu ùn hè micca necessàricamente benefiziu per elli.
Questu include e cumpagnie chì cercanu di truvà modi per repurpose u calore di i rifiuti, o l'operatori di u centru di dati chì rinfriscanu i servitori per abbassà a temperatura dopu avè determinatu chì ponu operare in modu efficiente à temperature più basse.Esperemu chì questi cambiamenti cuntinueghjanu à succede rapidamente, soprattuttu datu l'alti costi di l'energia è l'impurtanza crescente di ESG.
I Stati Uniti affrontanu a so crisa energetica offrendu sconti fiscali à i pruprietarii per installà è pruduce energia rinnuvevule.A legislazione più impurtante in questu sensu hè l'Attu di Riduzzione di l'Inflazione, chì, quandu hà passatu in 2022, serà u più grande investimentu chì i Stati Uniti anu mai fattu in a lotta contru u cambiamentu climaticu.I Stati Uniti stimanu chì l'IRA furnisce circa $ 370 miliardi (£ 306 miliardi) in stimuli.
L'incentivi più significativi per i pruprietarii sò (i) u creditu di l'impositu d'investimentu è (ii) u creditu di l'impositu di a produzzione, i dui chì si applicanu à e pruprietà cummerciale è residenziale.
ITC incuragisce l'investimentu in immubiliare, solare, ventu è altre forme d'energia rinnuvevule per mezu di un prestitu una volta furnitu quandu i prughjetti cunnessi sò in diretta.U creditu di basa ITC hè uguali à u 6% di u valore di basa di u contribuente in a pruprietà qualificata, ma pò aumentà à u 30% se certi limiti di apprentice è i soglii di salari prevalenti sò cumpleti in a custruzzione, rinnuvamentu o migliuramentu di u prugettu.In cuntrastu, PTC hè un prestitu di 10 anni per a produzzione d'electricità rinnuvevule in i siti qualificati.
U creditu di basa di PTC hè uguale à kWh pruduttu è vendutu multiplicatu da un fattore di $ 0,03 (£ 0,02) aghjustatu per l'inflazione.U PTC pò esse multiplicatu per 5 se i requisiti di apprentice di sopra è i requisiti di salari prevalenti sò soddisfatti.
Questi incentivi ponu esse supplementati da un creditu fiscale supplementu di 10% in i zoni storicamente assuciati à i siti di generazione di energia non rinnuvevuli, cum'è i vechji campi, i zoni chì utilizanu o ricevenu ricavi fiscali significativi da fonti d'energia non rinnuvevuli, è induve miniere di carbone chjuse.Prestiti supplementari di "ricompensa" ponu esse cumminati in u prugettu, cum'è un prestitu ITC di 10 per centu per i prughjetti di u ventu è di u solare situati in e cumunità à pocu redditu o in terre tribali.
In i zoni residenziali, l'IRA si cuncentranu ancu in l'efficienza energetica per riduce a dumanda di energia.Per esempiu, i sviluppatori di casa ponu uttene un prestitu di $ 2,500 à $ 5,000 per ogni unità venduta o affittata.
Da i prughjetti industriali à i lochi cummirciali è l'edificazioni residenziali, l'IRA incuragisce u sviluppu di una nova infrastruttura energetica è a riduzione di u cunsumu d'energia per l'usu di incentivi fiscali.
Siccomu vedemu i paesi in u mondu chì implementanu una legislazione sempre più stringente è pruvate di limità l'usu di l'energia è riduce l'emissioni di carbonu in una varietà di modi innovativi, a crisa energetica attuale hà evidenziatu l'impurtanza di queste misure.Avà hè u tempu più impurtante per l'industria immubiliare per cuntinuà i so sforzi è dimustrà a dirigenza in questa materia.
Se vulete sapè cumu Lexology pò avanzà a vostra strategia di marketing di cuntenutu, mandate un email à [email protected].


Tempu di post: 23-mar-2023