U centru di l'idrogenu verde di l'Australia 2.5GW hà da inizià a custruzzione à principiu di l'annu prossimu

U guvernu australianu hà dettu chì avia "accunsentutu" à investisce 69,2 milioni di dollari australiani (43,7 milioni di dollari) in un centru di l'idrogenu chì pruducerà l'idrogenu verde, l'almacenerà sottu terra è u pipe à i porti lucali in vista di l'esportazione in Giappone è Singapore.

In un discorsu pre-registratu ghjucatu à i delegati à u Summit di l'Idrogenu Asia-Pacificu in Sydney oghje, u Ministru Federale australianu per u Cambiamentu Climaticu è l'Energia, Chris Bowen, hà dettu chì u Centru di l'Idrogenu di u Queensland Central (CQ) A prima fase di a custruzzione di -H2) ​​hà da principià. "A principiu di l'annu prossimu".

Bowen hà dettu chì u centru pruducerà 36 000 tunnellate d'idrogenu verde annu per u 2027 è 292 000 tunnellate per l'esportazione da u 2031.

"Questu equivale à più di duie volte u fornimentu di carburante per i veiculi pesanti di l'Australia", disse.

U prughjettu hè guidatu da l'utilità di energia di u guvernu di Queensland Stanwell è hè sviluppatu da cumpagnie giapponesi Iwatani, Kansai Electric Power Company, Marubeni è Keppel Infrastructure, basatu in Singapore.

Una scheda informativa nantu à u situ web di Stanwell dichjara chì tuttu u prughjettu utilizerà "finu à 2,500 MW" di elettrolizzatori, cù a fase iniziale per inizià l'operazioni cummerciale in 2028 è u restu per esse in linea in 2031.

In un discorsu à u summit, Phil Richardson, direttore generale di i prughjetti di l'idrogenu in Stanwell, hà dettu chì una decisione finale d'investimentu nantu à a fase iniziale ùn serà fatta finu à a fine di u 2024, suggerendu chì u ministru pò esse troppu ottimistu.

L'Australia Meridionale sceglie un sviluppatore per u prughjettu di l'idrogenu, chì riceverà più di $ 500 milioni in sussidi.U prughjettu includerà electrolysers solari, un pipeline di l'idrogenu à u Portu di Gladstone, un fornimentu di l'idrogenu per a fabricazione di ammonia, è una "installazione di liquefazione di l'idrogenu è una facilità di carica di navi" in u portu.L'idrogenu verde serà ancu dispunibule per i grandi cunsumatori industriali in Queensland.

U studiu di l'ingegneria è u disignu di front-end (FEED) per CQ-H2 hà iniziatu in maghju.

U Ministru di l'Energia, i Rinnovabili è l'Idrogenu di u Queensland, Mick de Brenni, hà dettu: "Cù l'abbundanza di risorse naturali di u Queensland è un quadru puliticu chjaru per sustene l'idrogenu verde, hè previstu chì, per u 2040, l'industria valerà 33 miliardi $, stimulendu a nostra ecunumia, sustenendu l'impieghi è aiutendu à decarbonisà u mondu ".

Cum'è parte di u stessu prugramma di u centru di l'idrogenu regiunale, u guvernu australianu hà impegnatu $ 70 milioni à u Townsville Hydrogen Hub in u Queensland sittintriunali;$ 48 milioni à u Hunter Valley Hydrogen Hub in New South Wales;è $ 48 milioni à u Hunter Valley Hydrogen Hub in New South Wales.$ 70 milioni ognunu per i centri Pilbara è Kwinana in Australia Occidentale;$ 70 milioni per u Port Bonython Hydrogen Hub in South Australia (chì hà ancu ricevutu $ 30 milioni da u guvernu statale);$ 70 milioni $ 10,000 per u Tasmanian Green Hydrogen Hub in Bell Bay.

"L'industria di l'idrogenu di l'Australia hè prevista di generà 50 miliardi di dollari australiani supplementari (31,65 miliardi di $ US) in PIB per u 2050", u guvernu federale hà dettu in un comunicatu Crea decine di millaie di impieghi.

 

Batteria di almacenamentu d'energia in casa murata


Tempu di post: 30-oct-2023